نمایندگی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

طاها پاناسونیک|دستگاه سانترال پاناسونیک ارتباطات نوین با تلفن را برای هر مجموعه ای سامان میبخشد و تجهیز ایده آل برای گسترش ارتباط بین دفاتر در بستر شبکه مرکز تلفن سانترال VoIP میباشد که چون قلب مرکز تلفن یک شرکت است.

نمایندگی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

طاها پاناسونیک|دستگاه سانترال پاناسونیک ارتباطات نوین با تلفن را برای هر مجموعه ای سامان میبخشد و تجهیز ایده آل برای گسترش ارتباط بین دفاتر در بستر شبکه مرکز تلفن سانترال VoIP میباشد که چون قلب مرکز تلفن یک شرکت است.

آموزش نصب سانترال پاناسونیک و نرم افزار سانترال

مقدمه آموزش سانترال پاناسونیک 


برای برنامه‌ریزی و برنامه‌نویسی دستگاه سانترال پاناسونیک، یکسری دستورالعمل‌ها به عنوان مرجع برنامه‌نویسی سیستم وجود دارد. سانترال پاناسونیک بصورت پیش فرض تنظیماتی دارد، که می‌توان این تنظیمات را درصورت نیاز تغیر داد. به عوض کردن تنظیمات پیش‌فرض سانترال، برنامه‌ریزی یا برنامه‌نویسی دستگاه سانترال می‌گویند. در یک زمان فقط یک نفر می‌تواند به سانترال پاناسونیک وصل شود و آن را برنامه‌ریزی کند و شخص دیگری در آن زمان نمی‌تواند وارد محیط برنامه‌ریزی سانترال شود.


روش‌های برنامه‌ریزی سانترال پاناسونیک


دو روش برای این کار وجود دارد:

1.برنامه‌ریزی سانترال از طریق رایانه

بوسیله Maintenance Console تمامی فیچرها و تنظیمات سانترال را می‌توان عوض کرد.

2.برنامه‌ریزی از طریق تلفن سانترال

یک روش دیگر برای برنامه‌ریزی دستگاه سانترال استفاده از تلفن سانترال دیجیتال می‌باشد.


نصب و راه اندازی Maintenance Console


برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و همچنین مدیریت سانترال پاناسونیک را می‌توان بوسیله رایانه و برنامه Maintenance Console انجچام داد.

در این قسمت نحوه نصب و همچنین شروع کار با Maintenance Console را آموزش می‌دهیم.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.