نمایندگی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

طاها پاناسونیک|دستگاه سانترال پاناسونیک ارتباطات نوین با تلفن را برای هر مجموعه ای سامان میبخشد و تجهیز ایده آل برای گسترش ارتباط بین دفاتر در بستر شبکه مرکز تلفن سانترال VoIP میباشد که چون قلب مرکز تلفن یک شرکت است.

نمایندگی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

طاها پاناسونیک|دستگاه سانترال پاناسونیک ارتباطات نوین با تلفن را برای هر مجموعه ای سامان میبخشد و تجهیز ایده آل برای گسترش ارتباط بین دفاتر در بستر شبکه مرکز تلفن سانترال VoIP میباشد که چون قلب مرکز تلفن یک شرکت است.

دسته بندی سانترال پاناسونیک و مدیریت نرم افزار سانترال پاناسونیک

سانترال ها به دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت دسته بندی می شوند


سیستم سانترال در سری کم ظرفیت به کمک برنامه ریزی روی سانترال پاناسونیک توسط یک گوشی اپراتوری به نام KX-T7730 انجام می شود اما در سری پر ظرفیت به دلیل گسترده بودن حجم خطوط شهری و خطوط داخلی و هم چنین دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این سرویس ارتباطی برنامه ریزی آن از طریق کامپیوتر انجام می شود هرچند باز هم میشود با تلفن مدیریتی KX-DT333 این کار را به راحتی انجام داد. بعد ار خرید سانترال پاناسونیک و نصب راه اندازی آن باید عمل برنامه ریزی را فعال نمود برنامه ها را شروع کرد. این مرکز تلفن خصوصی کوچک بعد از نصب و روشن شدن آن هیچ برنامه ای را فعال ندارد و در صورت دریافت تماس آن را به تمام داخلی ها انتقال می دهد برای اینکه شما بخواهید تماس های خود را بهینه کنید نیازمند مقداری تجربه هستید تا تمام خطوط به صورت همزمان زنگ نخورند. با فعال کردن این برنامه ها از طریق وارد کردن کد های مورد نظر می توان نحوه انتقال تماس های ورودی، میزان آزادی هر کاربر سانترال و هزاران ویژگی دیگر را مشخص کرد. در سانترال کم ظرفیت همان طور که گفته شد به دلیل محدود بودن کاربران از طریق تلفن نرم افزار مدیریت سانترال می توان تمام این برنامه ها را فعال کرد اما در سیستم های دیجیتال پاناسونیک، به دلیل نا محدود بودن ویژگی ها و امکانات سانترال باید حتما از کامپیوتر استفاده نمود. نحوه معرفی کارت های خطوط شهری، خطوط داخلی، کارت PRI، کارت VOIP و... همه توسط کامپیوتر متصل به این دستگاه سانترال تعریف می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.