چرا تلفن سانترال را برای خرید انتخاب کنیم؟
• دنبال سانترالی میگردم که بتواند از اپراتور گویا پشتیبانی کند.
• میخواهم بین کارمندها ارتباط داخلی برقرار باشد و خطوط شهری هم ساماندهی شود.
• بهتر است که بتوانم شماره فرد تماسگیرنده را قبل از پاسخگویی ببینم.
• سانترال باید در تمامی ساعات شبانهروز پاسخگوی تماسها باشد.
• وقتی شرکت تعطیل است، باید پیغام تعطیلی پخش شود.
• و...
سؤالات بالا و خیلی از سؤالات دیگر ممکن است در هنگام خرید تلفن سانترال برای شما بوجود آمده باشد. ما به شما سانترال پاناسونیک را پیشنهاد میدهیم. ولی به چه دلیلی، لطفا موارد زیر را مطالعه نمایید تا خود تصمیم بگیرید که آیا پیشنهاد ما برای خرید این سانترال درست بوده است یا خیر.
1. کیفیت بالا قطعات
2. کنترل کیفیت با سختگیری زیاد در پایان خط تولید
3. پشتیبانی از اپراتور گویا(منشی تلفنی)
4. امکان مشاهده شماره فرد تماسگیرنده(پشتیبانی از سیستم CallerID)
5. امکان استفاده انواع تلفن معمولی موجود در بازار
6. امکان استفاده از انواع فکس موجود در بازار(بدون محدودیت در مدل فکس)
7. پشتیبانی از سیستم تلفن اینترنتی یا VOIP
8. امکان اتصال دو عدد سانترال پاناسونیک موجود در تقاط مختلف به همدیگر و صحبت رایگان
9. پشتیبانی از باتری بکآپ و روشن نگهداشتن سانترال در صورت قطع برق
10. امکان اتصال سیستم آمپیلیفایر به سانترال پاناسونیک و پیجکردن افراد بوسیله تلفن
11. امکان انتخاب موزیک هلد دستگاه سانترال پاناسونیک در صورتیکه از دستگاه هلد موزیک استفاده کنید
12. مقاومت در برابر نوسانات برق
13. امکان قرار دادن صف برای داخلیها
14. امکان تعریف اپراتور گویا تا 64 مرحله
15. قابلیت گرفتن گزارش از تماس داخلیها
16. پشتیبانی از سیستم ضبط مکالمه
17. امکان انتقال مکالمه بین داخلیها
18. برقراری کنفرانس
19. پشت خط نگه داشتن فرد تماس گیرنده
20. سیستم Speed Dial
21. امکان استفاده از هدست برای افرادی که زیاد با تلفن صحبت میکنند مثل اپراتورها
22. پشتیبانی از انواع خطوط شهری
23. پشتیبانی از خط شهری E1 (4 رقمی یا 5 رقمی)
24. امکان استفاده انواع تلفن دیجیتال یا هایبیرید پاناسونیک(تلفن سانترال)
علاوهبر موارد بالا یکی از مهمترین مواردی که مشتریان به هنگام خرید به آن توجه میکنند، اصل و یا تقلبی بودن محصولات میباشد. علاوهبر این گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه سانترال نیز مورد توجه میباشد. شرکت طاها پاناسونیک به عنوان نماینده رسمی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران، با قراردادن گارانتی تعویض یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله برای انواع محصولات مورد عرضه، این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که دستگاه سانترال، دوربین مداربسته، فکس و تلفن بیسیم پاناسونیک اصل را خریداری کردهاند.
لازم به ذکر است طاها پاناسونیک هیچ نمایندگی و یا عامل فروش دیگری ندارد،