دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک مدل KX-TEM824
این دستگاه سانترال پاناسونیک با ظرفیت 6 پورت خط ورودی یا خط شهری، و خروجی 16 پورت خط داخلی برای سازمان اداری متوسط مناسب میباشد.
دستگاه سانترال پاناسونیک با یک کارت ارتقاء می توان تا 8 خط شهری و 24 داخلی افزایش داد.
دستگاه سانترال بصورت On Board دارای یک کار کارت 3 پورتی جهت ضبط پیغام اپراتور گویا برای 3 خط شهری اول دستگاه می باشد.
با استفاده از کارت CID می توانید مشخصات تماس گیرنده را ببینید و مشخصات تماس های از دست رفته (Missed Call) را تا 60 تماس را ببینید با زمان و ساعت تماس گیرنده.
با استفاده از اپراتور گویا یا DISA دستگاه سانترال پاناسونیک تقسیم تماس بین اپراتور و دیگر کارمندان انجام می شود. دیگر قابلیت اپراتور گویا این دستگاه سانترال
پاناسونیک قابلیت 3 مرحله ای بودن آن می باشد.
تلفن سانترال مخصوص دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت، تلفن سانترال هایبیرید می باشد.
این تلفن سانترال دارای قابلیت هایی از جمله Hold,transfer,conferance,programing,forward و... می باشد.
تلفن سانترال هایبیرید پاناسونیک نیز دارای 12 دکمه قابل برنامه ریزی می باشد و که می توانید بر روی این دکمه ها دسترسی به خط شهری، تعیین شماره داخلی، و تعیین شماره موبایل نیز بگذارید.
6 خط شهری ، 16 خط داخلی
قابل افزایش به 8 خط شهری و 24 خط داخلی
واحد پذیرش خودکار 3 مرحله ای با راهنمای صوتی
قابلیت استفاده از سیستم اپراتور گویا
سیستم نمایشگر کالرآیدی
قابلیت نصب دستگاه صندوق صوتی بر روی دستگاه
استفاده از تلفن های هایبرید و آنالوگ در این سیستم
سیستم پیغام گیر پیش ساخته خوش آمد گویی یا ضبط پیغام
دسترسی مستقیم به سیستم داخلی (DISA) با پیغام
پیام گیر (BV)
نمایشگر مشخصات تماس گیرنده روی تلفن تک خط و تلفن سانترال در صورت گذاشتن کارت مزاحم یاب
امکان نصب نرم افزار برای کنترل تماس های ورودی و خروجی
مسیر دهی قابل برنامه ریزی پیامهای کوتاه SMS
تعمیر، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند
توزیع یکنواخت تماس (UCD) با پیغام
آیفون، درب باز کن و زنگ درب
قابلیت استفاده از سیستم اپراتور گویا
تعمیر، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند
توزیع یکنواخت تماس با پیغام UCD
آیفون، درب باز کن و زنگ درب
مدیریت عالی تماس های ورودی
امکان برقراری تماس برای تماس گیرنده بعد از ساعت اداری و دسترسی به داخلی مورد نظر
تقسیم بار کاری اپراتور با دیگران
سرویس پاسخگویی خودکار 3 مرحله ای به تماس گیرنده امکان می دهد تا با گرفتن یک شماره یک رقمی از طریق پیغام های ضبط شده در سیستم DISA راهنمایی شده و به بخش مورد نظر هدایت گردد، بدون اینکه نیازی به کمک اپراتور داشته باشد .
نمایشگر Caller ID روی تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ
تشخیص تماس گیرنده
مدیریت تماس بهتر
این سیستم با سرویس Caller ID سازگار است و به کاربر امکان می دهد تا مشخصات تماس گیرنده را روی تلفن های تک خط ( SLT ) و تلفن های سانترال آنالوگ ( APT) مشاهده نماید . نام تعیین شده در برنامه تنظیم نام سیستم شماره گیری سریع هنگامیکه با مشخصات تماس گیرنده همخوانی داشته باشد و جزء اطلاعات ذخیره شده باشد، روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود .
صفحه نمایشگر تلفن های سانترال برای دسترسی به فهرست 2 تماس آخر ( Call Log ) قابل استفاده می باشد . ظرفیت حافظه سیستم تا300 نام و شماره گیر تلفن می باشد .
به راحتی می توان با تماس های دریافتی ذخیره شده در فهرست تماس ها مجددا تماس گرفت .
پیغام گیر پیش ساخته ( BV )
شما قادرید با ضبط پیغام های خوش آمدگویی در صندوق خود هنگامیکه قادر به پاسخگویی تماس نیستید برای تماس گیرنده پیغام پخش نمایید .
تماس گیرندگان قادرند پیغام های خود را مستقیما در صندوق شما ضبط کنند و اطلاعات خصوصی را بدون نیاز به یادداشت شدن در اختیارتان قرار دهند .
مراکز تماس و گروه های کاری می توانند از یک محیط کاری پیغام گذاری عمومی برای ضبط پیغام های تماس گیرندگان که امکان پخش آنها توسط اپراتور و یا اعضا گروه وجود دارد استفاده کنند .
از قابلیت خوب این دستگاه سانترال پاناسونیک بهره گیری از یک کارت On Board برای ضبط پیغام گویا میباشد همچنین به جای اینکه شما یک کارت افزایش خطوط خریداری کنید و دستگاه سانترال پاناسونیک خود را تا 6x16 ارتقاء دهید با پرداخت هزینه کمتری با خرید این مرکز تلفن سانترال از نمایندگی پاناسونیک شرکت مهندسی طاها شما با یک تیر دو نشان زده اید