ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت مدل TEM824
این دستگاه سانترال پاناسونیک به دلیل قابل ارتقاء نبودن تولیدش از سوی کمپانی پاناسونیک متوقف شد.پاناسونیک برای پاسخگویی بهتر به مشتریان دستگاه های سانترال با کیفیت بالاتر TES & TEM 824 را جایگزین این سیستم سانترال پاناسونیک شدند. از جمله این قابلیت ها می توان به ظرفیت حداکثر 8 خط شهری و 24 خط داخلی این دستگاه اشاره کرد. پشتیبانی کامل از اپراتور گویا، سیستم شماره انداز یا همان CID و سیستم توزیع تماس عادلانه(UCD) از دیگر قابلیت های این دستگاه سانترال پاناسونیک می باشد.
3 خط شهری / 8 خط داخلی
3 خط شهری و 8 خط داخلی (8 : Hybrid)
واحد پذیرش خودکار 3 مرحله ای با راهنمای صوتی
دسترسی مستقیم به سیستم داخلی (DISA) با پیغام
پیغام گیر (BV)
مسیر دهی قابل برنامه ریزی پیامهای کوتاه SMS
تعمیر، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند
توزیع یکنواخت تماس (UCD) با پیغام
آیفون، درب باز کن و زنگ درب
مدیریت عالی تماس های ورودی
امکان برقراری تماس برای تماس گیرنده بعد از ساعت اداری و دسترسی به داخلی مورد نظر
تقسیم بار کاری اپراتور با دیگران
سرویس پاسخگویی خودکار 3 مرحله ای به تماس گیرنده امکان می دهد تا با گرفتن یک شماره یک رقمی از طریق پیغام های ضبط شده در سیستم DISA راهنمایی شده و به بخش مورد نظر هدایت گردد، بدون اینکه نیازی به کمک
اپراتور داشته باشد .
نمایشگر Caller ID روی تلفن تک خط و تلفن سانترال آنالوگ
تشخیص تماس گیرنده
مدیریت تماس بهتر
این سیستم با سرویس Caller ID سازگار است و به کاربر امکان می دهد تا مشخصات تماس گیرنده را روی تلفن های تک خط ( SLT ) و تلفن سانترال آنالوگ ( APT) مشاهده نماید . نام تعیین شده در برنامه تنظیم نام سیستم شماره گیری سریع هنگامیکه با مشخصات تماس گیرنده همخوانی داشته باشد و جزء اطلاعات ذخیره شده باشد، روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود .
صفحه نمایشگر تلفن های سانترال برای دسترسی به فهرست 2 تماس آخر ( Call Log ) قابل استفاده می باشد . ظرفیت حافظه سیستم تا300 نام و شماره گیر تلفن می باشد .
به راحتی می توان با تماس های دریافتی ذخیره شده در فهرست تماس ها مجددا تماس گرفت .
پیغام گیر پیش ساخته ( BV )
شما قادرید با ضبط پیغام های خوش آمدگویی در صندوق خود هنگامیکه قادر به پاسخگویی تماس نیستید برای تماس گیرنده پیغام پخش نمایید .
تماس گیرندگان قادرند پیغام های خود را مستقیما در صندوق شما ضبط کنند و اطلاعات خصوصی را بدون نیاز به یادداشت شدن در اختیارتان قرار دهند .
مراکز تماس و گروه های کاری می توانند از یک محیط کاری پیغام گذاری عمومی برای ضبط پیغام های تماس گیرندگان که امکان پخش آنها توسط اپراتور و یا اعضا گروه وجود دارد استفاده کنند